Żychlin, dn. 07.04.2020 r.
Zamawiający:
Gmina Żychlin
Ul. Barlickiego 15
99-320 Żychlin
ZAPYTANIE OFERTOWE
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30 000 EUR, prowadzone zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) tj. bez stosowania przepisów ww. ustawy, na usługę Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pt. „Ochrona powietrza w Gminie Żychlin poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii na budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej” współfinansowanego z funduszy Unii Europejskiej, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie IV.1 Odnawialne źródła energii.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu pt. „Ochrona powietrza w Gminie Żychlin poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii na budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej” realizowanego
w miejscowościach położonych na terenie Gminy Żychlin. - Projekt realizowany będzie w systemie “zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o program funkcjonalno – użytkowy będący w posiadaniu Zamawiającego.
- Projekt obejmować będzie:
- Instalacje kolektorów słonecznych – 17 szt.
- Instalację kotłów na biomasę – 6 szt.
- Instalację fotowoltaiczne w ilości – 70 szt.
- W ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego, Wykonawca zapewni udział w realizacji zadania inwestycyjnego niezbędnych branżowych inspektorów nadzoru tj. z branży sanitarnej i elektrycznej.
- Zadania inspektorów nadzoru inwestorskiego będą obejmować wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późniejszymi zmianami).
- OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek odpowiadający przedmiotowi zamówienia tj. posiadają uprawnienia bez ograniczeń w branży sanitarnej i elektrycznej oraz jestem członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadam wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunków Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do 1 miesiąca od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonawcy robót budowlanych wraz z uczestniczeniem w przeglądach gwarancyjnych w związku z ustalonym pięcioletnim okresem rękojmi i gwarancji.
- OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferent powinien przygotować ofertę na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego opatrzona stosowną pieczątką i podpisem oferenta.
- MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem Poczty elektronicznej (w postaci skanu podpisanych dokumentów w formacie PDF) na adres e-mail: edyta.ledzion@gminazychlin.pl do 14.04.2020 r.
W temacie maila należy zamieścić informację: oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu pt. „Ochrona powietrza w Gminie Żychlin poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii na budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej”.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed terminem rozpatrywania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
- Kryterium oceny oferty: Cena – 100 %. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- ROZLICZENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA :
Wynagrodzenie będzie płatne przelewem bankowym z rachunku Zamawiającego na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
- DODATKOWE INFORMACJE:
Dodatkowych informacji udziela: Krzysztof Anyszka , tel. 24 351 20 27 , email: bpi@gminazychlin.pl
- ZAŁĄCZNIKI:
– załącznik nr 1 – Formularz ofertowy,
– załącznik nr 2 – Program Funkcjonalno – Użytkowy.
– załącznik nr 3 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w zapytaniu ofertowym.